tisdag 8 juli 2014

Tiden av sjuka

Idag har jag ringt vårdcentralen för att få tid till någon läkare, för plötsligt när jag böjer mig ner så får jag fruktansvärt dåligt lukt i näsan och varbajsaktig smak i munnen. Men bara jag sätter huvudet upp igen så försvinner det. Jag är inte förkyld och mår annars jättebra. Men jag hade en tandköttsinflamation för ca 3 månader sedan och det kanske kan bero på det, men varför skulle det komma igen och inte på tandköttet... Jag är faktiskt lite skraj för det är inget roligt att ha något ruttet i kroppen eller huvudet... Men vi får se vad doktorn hittar på... Sedan igår ringde Danny att han har skadat hällen på vänster fot. Jag hoppas att det är bara avslaget och inte någon spricka eller brutet. Fast han kan stödja sig på foten men med mycket ont...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar