onsdag 22 juli 2009

Min son Kevins tjej


var hos oss på sitt första besök över helgen...
Ja, det var stora förberedelser och Kevin tyckte att jag skulle nästan skrubba väggarna så att våran lägenhet ser anständig ut... Jag själv tog det lugnt, men visst att jag var nyfiken på henne. Lite rädd var jag med för tänk om vi tyckte inte om varandra... men Jenny var helt underbar. En liten tjej, trevlig och rolig så hela helgen var lyckad. Hon tyckte både om hunden och katterna (har själv två katter hemma) och bemötte fint Danny och Michelle...
Kevin åkte sedan på söndagskväll hem med henne till Gemla och stannat där tills idag. Och när han kom hem så berättade han för mig att Jenny tyckte om mig med... pust... ja, sådan tjej skulle jag gärna ha som svärdotter, men de är så unga så det troligen tar slut mellan dem, men tack och lov för det så länge det varar...

2 kommentarer:

  1. Så härligt med ung, spirande kärlek!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. javisst att det är det... och Jenny är sådan rar tjej dessutom...

    SvaraRadera