torsdag 13 augusti 2009

Snart börjar skolan igen

De sista dagarna är det fullt upp här med förberedelser för skolstarten. Det handlades kläder och skor, lite småsaker med och barnen njuter av sista sommarlovsvecka. Kevin ska åka över helgen till Liseberg med Jenny och på så sätt avsluta sommarlovet. Danny är hela dagarna ute med sina kompisar, Michelle sovit nu ett par dagar hos sin kompis, man märker att de vill utnyttja de sista lediga dagar till maximum.

Jag själv är glad att skolan börjar igen för det betyder att jag ska jobba lite och tjäna lite pengar. Ska nu den 19. på Arbetsförmedlingen så jag hoppas att det kanske hände något... man måste hoppas ju...

4 kommentarer:

  1. Lycka till med jobb och allt .Tänkom det fanns något inom grafik och data

    SvaraRadera
  2. ja, du Astrid, det skulle vara drömjobbet men de flesta som har lediga jobb inom den branchen använder Photoshop och den kan jag inte och vill heller inte lära mig den för jag kan göra samma i psp och till och med bättre...

    SvaraRadera
  3. Ja du är nog kunnigare än dom flesta skulle jag tro.
    Ser att jag får hjälpa dottern ibland med saker som dom betalar dyrt för
    Jag hoppas vid gud att du får något jobb
    jag blev så ledsen idag när jag hur respektlöst du blev behandlad

    SvaraRadera
  4. Ja, jag skrivit till chefen men fått inte något svar ännu... om han svarar överhuvudtaget... men vi får se...

    SvaraRadera