tisdag 29 juni 2010

Sommarlov

Så är det sommarlov och barnen har tråkigt...
Jag har sökt flera jobb, men utan något resultat... fick två nej och två har inte svarat... det är så tråkigt att inte kunna göra nåt, att de inte kan hänga med sina kompisar på olika saker som kostar pengar... om jag bara fått jobb...

Men jag försöker göra mitt bästa att vi i alla fall kan ha lite roligt. Michelle tar det inte så mycket, hennes bästis är också hemma så de har varandra, men Danny har så stora krav och vill inte förstå att jag inte kan ge honom flera hundra att spendera... men han är ju 16 och det är så dumt åldern...

Men vi hade i alla fall roligt på midsommar... trotts att jag drabbades av käkinflammation och var så svullen att jag liknade en groda och kunde knappt prata så jag knaprade på smärtstillande men ändå hade roligt...

Vädret är också underbar de sista veckorna så barnen badar nästan varje dag och jag solar på trädgården... fast jag har också badat...

Hoppas bara att vi ska ha i alla fall tur med väder också i fortsättningen...

2 kommentarer:

  1. Du får börja göra lite reklam för dig
    du skulle ju kunna designa hemsidor du är ju väldigt duktig med form och färg
    Men det är nog inte så lätt att armbåga sig ini den världen
    Jag håller tummarna för att du får jobb
    Vore jag ung skulle jag öppna hundhotell kombinerad med ett fik där man får hundar med sig
    Det är min dröm men det får bli i nästa liv

    SvaraRadera
  2. Just det det är inte lätt för de flesta större företag redan har sina designers och man inte få kännedom om de nystartade...
    sedan mitt dröm är att driva djurhem för övergivna katter och hundar, men det är tyvärr inget som ger inkomst utan bara kostnader och man måste han sponsorer, jag försökte med kommunen men det gick de inte på, lättare att låta skjuta de djur som springer fria

    SvaraRadera