tisdag 8 november 2011

Lite av varje

Ja, det var längesedan jag skrev här, så det är kanske dags med lite uppdatering...
Jag har praktik inom RAMP fortfarande men nu är jag för det mesta på Caféet på Lessebos bibliotek, där jag säljer kakor och kaffe och annat... vi har ganska stort sortiment där, men det säljs tyvärr inte så mycket. Kanske beroende på öppettider som är från 10.00 till 15.00 och då är ju de flesta på jobbet så det är bara pensionärer eller barn som kommer dit... men jag trivs med det.



Annars hände inte så mycket på det privata fronten. Är fortfarande förnedrad av socialen, barnen är alla friska och mår bra, jag är ganska trött på kvällarna och hinner ingenting... Sedan på helgerna har jag fullt upp med allt man inte hunnit under veckan så det är det vanliga ekorrehjulet...

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Du skrev att du inte hade tid att göra mallar, så jag undrade vad du jobbr med fn. Läser att du har fullt upp, och jag är glad för din skull att du trivs.
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Tack vännen,
    ja, det är långa dagar, men det viktiga är att jag trivs där...

    SvaraRadera