torsdag 9 mars 2023

 Livet lekte och allt var fint... fick två barnbarn från Kevin (Alfred och Olof), Danny flyttade med sin flickvän från Kalmar till Torsås till huset som de köpte, Michelle började studera till socionom, båda våra hundar gick bort Dino pga sjukdom och Conny pga åldern och vi skaffade oss nya hundar, från Spanien, Pino och Cody... Vi hade det bra och trodde att allt är frid och fröjd.

Men i slutet av februari åkte Falcor med ambulans till Växjö lasarettet på grund av njursvikt. Han hade bara en njure kvar så det var allvarligt. Det var lite upp och ner under de två veckorna han var inlagt och söndagen 5. mars har jag pratat med honom när det var eftermiddags kaffe, han måde ok och vi planerat hans födelsedag. Vi skulle höras igen vid 21.00 men kl 20.00 ringde lasarettet att han hittats livlös vid sängen och att han troligen fått hjärtattack. Men problem var att de hittat honom efter 45 minuter utan syre. 

Han var inlagd på intensiven och där har han varit till sin sista stund. Hjärta slog fint igen, men på grund av syrebristen visade det sig att han var hjärndöd.

Så den 8. mars 2023 kl 20.30 dog han. 

Hela mitt tillvaro är i spillror.. kan inte föreställa mig liv utan honom. Saknar honom varenda sekund...

Min största kärlek, gubben som fick mig att känna mig trygg är borta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar