måndag 1 juni 2009

Mors dag med glädje och sorg

Igår var det mors dag. Michelle väckte mig med kaffe på sängen och Kevin gav mig en ask After Eight, Danny köpte mig en påse godis och sedan hade vi en trevlig dag, jag var också bjuden på mors dags tårta av grannen. Vädret var också superfint så jag solat lite på trädgården i eftermiddags.

Men dagen slutade med sorg för när jag ville ge mat till våran kanin så såg jag att hon inte alls mår bra och en timme efteråt var hon död. Jag fattar inte vad har hänt för hon var helt ok igår och skuttade i köket, hade bra aptit och allt och idag är hon död... Vi begravde henne vid berget, det är en fin plats där med blommande pioner, där vi har också begravda våra katter som har lämnat oss. Så våran Nina-kanina kan nu springa med dem bortom regnbågsbron...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar