onsdag 16 december 2009

Elvis

Igår börjat det snöa här och samtidigt fick vi tillökning i familjen för när jag var med Conny ute så hörde jag och min kompis otroligt läte från snön och sedan dök upp en kattunge på ca 3-4 månader. Den var skräckslagen för hundarna men ändå sprang den genom snön till oss så jag tog upp den och tog den hem med mig... nu är den lille helt hemmastad här och till och med Conny kan komma och nosa på den.
Den var så hungrig att den åt två skålar mat på direkten... sedan la den sig på soffan, tvättat sig ordentligt och somnat. Jag satt upp lappar, men grannen sa att den här lille var i natt på deras gård och jamat där så än har den tappat bort sig eller någon kastat den lagom till jul. Men jag hoppas att någon hör av sig och hämtar den lille...
Skickar här kort på Elvis som vi kallar honom under tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar