torsdag 31 december 2009

Nyårsafton


I år var det bara Michelle och jag som var hemma på nyårsafton. Kevin var med sin tjej och kompisar, Danny var också med sina kompisar. Och jag och Michelle hade en lugn nyårsafton framför tv. Vi åt chips, nötter, smörgåstårta och drack cola och jag smuttade på Baileys Coffee jag fått från Kevin som julklapp. Och vi tyckte att det var mysigt. Än så länge är det inte heller några som smäller raketer ute så det verkar vänta till midnatt. När vi gick runda med Conny i eftermiddags så var det ett smäll men Conny inte reagerat på något sätt så vi får se hur han klarar midnatt...
Ett år har gått igen och om ca två timmar kliver vi i det nya året... Hur blir det?
Hoppas att bättre än det gamla för det var inte så bra mot slutet när jag blev utan inkomst. Kanske får jag jobb? Man har alltid så stora förhoppningar framför det nya årets början och sedan blir det inget av det man hoppats på... men det är just hoppet man måste hålla uppe annars skulle man inte klara det. Så vi får se.
Här är kort på mig som Michelle tagit idag. Ser att jag börjar likna ett trollmamma igen... så jag försöker spara lite så att jag kan gå till frissan någon gång...

4 kommentarer:

  1. Trollet är fint tyckjer jag
    Men man kan klippa sig själv också tro mig
    Så vill jag tacka för allt under detta år och önska dig ett riktigt Gott Nytt År
    psst när det gäller vovven så visa inte att du bryr dig i smällare

    SvaraRadera
  2. Ja, jag klipper mig själv för det mesta, men ibland skulle man till frissa så att det får lite form...
    Conny brydde sig inte så mycket om smällare, han skällde lite på dem, när det small riktigt högt, men det gick bra...

    SvaraRadera
  3. God Forsättning på det nya året.
    Jag önskar dej allt gott det är du värd.
    Kram Maria

    SvaraRadera