söndag 15 augusti 2010

Min katt är sjuk


Igår morse var jag tvungen ringa veterinären och be min granne att köra mig till djursjukhuset för Aragorn kunde inte kissa och hade mycket ont. Han var inlagt och de måste igen operera honom...
Ringde dit idag och fick veta att den första åtgärd med spolning misslyckades så att nu blir de tvungna att öppna buken och försöka gå den vägen. Han hade tidigare problem med urinsten, men nu var det lugnt i 3 och ett halvt år. Han mådde så bra hela tiden och plötsligt kom det bara igen. Jag går och vankar här och får inget gjort för tankarna är hos min Aragorn...
Håll tummarna att han klarar det och blir bra igen...

5 kommentarer:

  1. madelaine Jansson15 augusti 2010 kl. 17:01

    Håll tummarna hoppas han bra operation.
    Murre krammar din Aragron


    kram malle

    SvaraRadera
  2. Men hej vännen!
    Visste inte att du hade ngn blogg :)
    Tittar in här och hälsar på:)
    Stackars kisse att han har blivit sjuk igen :(
    Hoppas han blir bra igen.
    Håller både tummar och tassar för Aragon.
    Tasskram/
    Gunilla

    /Inte anonym,/ men det blir tydligen så är man skriver från denna blogg?
    Min blogg är iaf om du vill kolla:

    http://gunillaskatter.blogg.se/

    SvaraRadera
  3. Hoppas att det är bättre idag

    SvaraRadera
  4. Tack alla för eran omtanke om min Aragorn, han är fortfarande inlagt och opererat två gånger nu...

    SvaraRadera
  5. Men usch & fy... Hoppas att detta har slutat lyckligt???
    Mina tankar är hos dig & din lilla Aragon.
    Kram Bettan

    SvaraRadera