fredag 1 juli 2011

Snart åker vi på semester...

Nu har jag nästan allt färdigt till att bara packa imorgon och åka tidigt på söndagsmorgonen.
Vi ska igen till Bödagårdens camping på Öland.

Idag har jag lagat massor av mat och fryst så att vi kan ta det med oss i kylväskan och på så sätt spara på matkostnader, för på campingen är allt så dyrt. Sedan har jag också tvättat massor kläder så att allt vi vill ha med oss är rent och fräscht. Handlade sista saker som fattades och sedan har de också kommit (skulle komma redan på måndag men bilen gick sönder) och lagat mitt avlopp så att jag slipper ha rutten vatten i vasken en hel vecka. Kort sagt allt gick som på smöret och jag stressar inte längre utan kan ta det ganska lungt. Imorgon ska jag bara baka korvar i smördeg som vi ska ha till lunch efter ankomsten till campingen och med det blir allt färdigt.
Ser faktiskt fram emot att slappa lite på stranden (om nu vädret tillåter) eller bara sitta i stugan och spela kort, bara vi kommer härifrån ett tag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar