lördag 31 december 2011

Nyårsafton

Idag säger vi hejdå till det gamla året 2011 och vid midnatt välkomnar vi in det nya året 2012...

Jag har gjort den obligatoriska smörgåstårtan och jag och barnen har först suttit och firat lite här hemma, sedan gick pojkarna på en fest med sina kompisar och jag och Michelle firar ensamma här. Vi har chips, läsk, nötter och godis och pendlar mellan tv och datorerna... ganska kul faktiskt...

Innan Kevin och Danny gick på fest så tog de lite foton och här har jag gjort en liten tavla...

Sedan ´planerar vi att vi träffas alla vid midnatt och skålar med varandra... Hoppas bara att pojkarna inte glömmer bort det under deras firande... men det återstår att se... nu ska jag och Michelle titta på film och vänta på midnatt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar