måndag 25 maj 2009

Måndag morgon

Idag är det den vanliga måndagsmorgon. Jag vaknat vid 7-tiden, väckte barnen och gick ut med hunden. Nu har barnen åkt till sina skolor och jag ska snart ringa arbetsförmedlingen och hoppas att min handläggare är tillgänglig så att vi kan diskutera min situation. Sedan måste jag ringa också till Landstinget för Kevin sökte sommarjobb där så jag vill höra med dem om han får det eller inte...

Måste också tvätta för igår kom barnen hem från pappan med massor av smutsiga kläder, var faktiskt tvungen att tvätta en maskin redan igår för annars hade de inget att ta på sig idag...

Skulle också handla, men vi tar mackor ikväll så där sparar jag lite pengar på. Man kan inte göra mer än man kan och snart jag kan inte göra något mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar