söndag 24 maj 2009

Mina barn

Ja, då tänkte jag också att det kunde vara bra att presentera mina barn här.

Min äldste son heter Kevin och fyller 18 år i september. Han studerar på Jan Bauer gymnasium i Växjö IT linjen och datorer är hans största intresse. Han är mycket duktig på allt som har med datorerna att göra och själv programerar också.
Kevin också styrkestränar två gånger i veckan och är mycket mån om hur han ser ut.

Min andra son heter Danny och fyllde i april 15 år. Han går i högstadiet och pendlar varje dag från Skruv till Lessebo. Danny är en livlig kille som har massor av saker att göra hela dagarna så att han knappt hinner att göra läxor till skolan. Han tycker om att spela dataspel, World Of Warcraft och Counter Strike var hans favoriter. Han tycker också om att umgås med sina kompisar och nu är det mest moped som gäller för honom.


Mitt yngsta barn är en flicka som heter Michelle och ska snart (6. juni) fylla 11 år. Michelle är duktig i skolan och har massor av intressen. Hon tycker om att läsa, lyssna på musik, titta på film,

umgås med kompisar. Michelle spelar också fotboll och är målvakt i tjejlagen LSK F11.
Annars är Michelle en glad tjej som tycker om djur och här på bilden kan ni se henne med våran sheltie Conny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar